خدمات طراحی گرافیک

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. خدمات ما
  4. chevron_right
  5. خدمات طراحی گرافیک

خدمات طراحی گرافیک

برند ( هویت بصری) / لوگو و نشانه / پوستر و آگهی / ست اداری / کاتالوگ و بروشور / بسته بندی / گرافیک محیطی 

برند

برند اساسی ترین نماد یک نشان تجاری است که در زمانی که برای عموم رونمایی می‌شود یک تجربه تمام عیار را در ذهن مخاطب به ارمغان می آورد.
اما در اکثر مواقع تنها طراحی یک نشان یا لوگو کفایت نمی‌کند، زیرا یک سازمان با تمام لایه‌های مدیریتی و سیاستی خود علاوه بر یک نشان نیاز به یک نام تجاری با شخصیت، هویت و دربرگیرنده اهداف سازمان دارند.
نام تجاری به درک بصری و بازخورد احساسی و هیجانی از محصولات و خدمات سازمان وابستگی دارد؛ همچنین به نوع محاورۀ مشتریان با یکدیگر دربارۀ شرکت و چگونگی نقل قول و انتشار آن نیز وابسته است.
یک نام تجاری مجموعه‌ای از انتظارات، خاطرات ، داستان‌ها و روابط است که به اتفاق یکدیگر ، منجر به تصمیم مصرف‌کننده برای انتخاب یک محصول یا خدمات می‌شود.
هویت یک حالت منسجم از کلیه عوامل بصری (و البته احساسی) است که عبارتند از : بسته بندی، پیام ها، پروژه‌های دیجیتال، رایحه، رنگ و غیره.
لوگو در مرکز این دیدگاه بصری قرار دارد بطوری که مشتریان بتوانند به وجه تمایز بین محصولات یک برند تجاری را شناسایی کنند، به اشتراک بگذارند و همچنین آن برند را به خاطر بسپارند.

هویت بصری

اول، هویت سازمانی مجموعه‌ی شکل‌ها و جلوه‌های بیرونی و ظاهری یک سازمان است. به بیان دیگر: به علاوه‌ی اشکال دیداری که یک شرکت برای خود می‌سازد، هویت بصری همچنین شامل تمام ابزارهای بیانی،‌ رفتارها و ساختاری است که یک شرکت هم در تعاملات بین سازمانی خود و هم با اجتماع دارد.
 دوم، هویت سازمانی باید همه‌ی فرم‌های بیانی فوق که ذکر آن رفت را به طور کافی شامل شود. ولی این شامل شدن الزماً نباید مطلق باشد. در واقع تضاد و دوگانگی همیشه هم الزماً برضد یک هویت سازمانی جذاب و متمایز نیستند.
سوم، یک هویت سازمانی موفق یا رقابت برنگیز باید در همه‌ی اشکال بیانی‌اش به یک هسته‌ی واحد برگردد و از آن سرچشمه بگیرد. در بیان دیگر، هویت سازمانی باید گرد یک هسته یکدست از ارزش‌ها بچرخد.

در این قسمت با انواع خدمات طراحی اکسیر مدیا آشنا شوید:

فهرست