کامل ترین مجموعه براش فتوشاپ کاغذ

براش یک ابزار کمکی تعبیه شده در نرم افزار فوتوشاپ است. بسیاری از براش‌ها برای این تولید شده‌اند که می‌توانند به کار طراحان سرعت ببخشند و کیفیت کاری آن‌ها را بالاتر ببرند. بدون شک نحوه استفاده از براش فوتوشاپ یکی از نکاتی کلیدی است که می‌تواند شما را تبدیل به یک گرافیست حرفه‌ای کند.

مشخصات :

سازگار با Photoshop CS6 و نسخه های جدیدتر
مناسب برای عکس های ۴۵۰۰×۴۵۰۰ پیکسل و بزرگتر
مناسب برای عکس های ۳۰۰dpi

در این مجموعه شاهد نمونه ای دیگر از افکت تصاویر در قالب براش و با عنوان کامل ترین مجموعه براش فتوشاپ کاغذ می باشید که با فرمت Abr بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

آموزش روش استفاده:

نصب و فعالسازی براش در فتوشاپ نصب و فعالسازی براش در فتوشاپ کار بسیار ساده ای است. کافی است تا فایل دانلود شده با پسوند abr ، دوبار روی آن کلیک کنید تا براش نصب شود.
پس از نصب باید یکبار فتوشاپ را ببندید و مجدد آن را باز کنید.
امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. موفق باشید

 

کلمات کلیدی: action, photoshop, photoshop action, photoshop pattern, photo effect, photo editing, photo retouching, retouch action, atn, pat, portrait retouching, اکشن فتوشاپ, پترن فتوشاپ, فتوشاپ, ابزار فتوشاپ, اکشن فتوشاپ, افکت تصاویر, اکشن روتوش تصاویر, اکشن روتوش پوست, اکشن ویرایش تصاویر, اکشن پاک کردن لکه پوست, اکشن پاکسازی پوست, اکشن ترمیم پوست, اکشن روتوش حرفه ای تصاویر, افکت ویرایش تصاویر, اکشن پاکسازی پوست, پنل روتوش, اکشن روتوش پرتره,